Dag 4: Goodbye Lapland! - Reisverslag uit Kiruna, Zweden van Niels en Joanne - WaarBenJij.nu Dag 4: Goodbye Lapland! - Reisverslag uit Kiruna, Zweden van Niels en Joanne - WaarBenJij.nu

Dag 4: Goodbye Lapland!

Blijf op de hoogte en volg Niels en Joanne

28 Februari 2013 | Zweden, Kiruna

Om 6u gaat de wekker in onze wildernishut. Tijd om op te staan en met de sneeuwscooter weer richting de lodge te vertrekken.
Wat een bijzondere avond is het gisteren geweest, ik moet het nog even allemaal verwerken. Niels en ik raken niet uitgepraat over het Noorderlicht!
Eenmaal aangekomen in de lodge nemen we een snelle douche in de sauna. Nog even een ontbijtje naar binnen gooien en dan is het alweer tijd om met de bus naar het vliegveld te gaan.
Tijdens het ontbijt staat de helft van de lodge om onze iPad heen waar we de foto's van gisteren op gezet hebben. Wow, wow, wow klinkt het om ons heen.
In de bus genieten we nog na van de foto's. We wisselen emails met ons reisgezelschap uit zodat we de foto's met elkaar kunnen delen en de mooiste kunnen selecteren voor onze foto albums :-).
Eenmaal aangekomen op Kiruna moeten we nog 2 uurtjes wachten voordat ons vliegtuig vertrekt. Gelukkig hebben ze wifi dus kunnen we alvast wat foto's met het thuisfront delen.
Terwijl we de foto's via facebook en whatsapp de ether insturen genieten we nogmaals na. Wat een fantastische trip is het geweest. Het was al helemaal top maar het Noorderlicht was echt de kers op de taart. We hebben er niet op durven hopen en als het dan toch gebeurd is het zo speciaal. Magisch....
En dan is het tijd om te boarden. Goodbye Lapland! Thank you for the beautiful experiences!!!

• 03 Maart 2013 - 19:29

Tonny:

Wat was het weer bijzonder om dit met jullie te mogen delen. Zijn we er ook een beetje bij geweest. Bedankt voor dit leuke en boeiende verslag. X

• 09 April 2014 - 23:31

Agneta:

Hej Niels,

Vilken trevlig blogg. Jag du kommer till Lappland. Trevlig pojke ihåg mig? Vi kommer igen i år och du? Snart Nederländerna. Kommer vi ses igen? Vi är i mitten av juli i år

hälsa

Agneta