Dag 20: The Hangover - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Niels en Joanne - WaarBenJij.nu Dag 20: The Hangover - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Niels en Joanne - WaarBenJij.nu

Dag 20: The Hangover

Door: Niels en Joanne

Blijf op de hoogte en volg Niels en Joanne

07 Juni 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Helaas worden we rond 10u ons bed uitgeboord. Fijn, verbouwingen... Vervolgens hebben we ook nog eens geen water grrrr. Kort nachtje dus, maar ja that's Vegas.
We besluiten een vet ontbijt bij Denny's te scoren om daarna aan het zwembad verder te gaan slapen. Vanavond willen we naar David Copperfield dus scoren we nog ook nog even last minutes kaartjes bij een Outlet Ticket Box On our way to Denny's . Nice, 100 dollar bespaard, dat kunnen we wel gebruiken!
Onderweg terug naar het hotel komen we nog een bekende tegen. Hebben we jou nou gisternacht ook gezien of kennen we je ergens anders van.... ?
Na een paar heerlijke uurtjes bij het zwembad, uiteraard met halve liter Frozen Margarita (lovin' those Refills!) frissen we ons op voor de laatste avond op de strip. Bij het zwembad was er trouwens nog een zware pool party aan de gang maar dat trokken we nog ff niet haha.
Dan met de Monorail richting de Forum Shops. Ik heb veel te weinig geshopt dus heb echt nog even wat Retail Therapy nodig. We stappen bij Imperial Palace uit en zoeken onze weg naar de uitgang, uiteraard weer langs honderden gokkasten. Ceasers palace is ook echt oneindig dus we moeten hier ook nog flink zoeken. Dan spotten we ineens een replica van de Trevi Fontein, ongelofelijk! Na even gekwijld te hebben voor de Christian Louboutin winkel (wat zijn ze mooi!!!) gaan we een hapje eten bij The Cheesecake Factory. Eens even kijken of hier Penny look-a-like serveersters rondlopen haha. Nope, maar we eten wel heerlijk. Ik neem de Skinnylicious Burger wat totaal geen nut heeft aangezien ik de helft van Niels zn patat wegkaap die hij bij zn Smoked BBQ Burger krijgt. Als toetje delen we een Cheesecake, the original. Mmmmmm, heel erg lekker!
Dan terug naar het hotel voor onze eerste Las Vegas show. David Copperfield is hilarisch en spectaculair at the same time. Heel frusterend dat je er met je neus bovenop zit en echt niet kan zien wat hij nou doet. Aan het einde laat hij ook nog eens 13 random mensen uit het publiek verdwijnen. Echt Random want je kan natuurlijk niet beïnvloeden hoe 13 skippyballen door het publiek heen en weer stuiteren en na 3 minuten door een bepaald iemand gevangen worden. Hij hijst de 13 mensen met stoel en al de lucht in en wanneer het doek valt zijn de stoelen leeg en lopen de mensen achterin de zaal weer richting het podium. Knettergek!
Na de show besluiten we toch ook maar eens wat foto's te gaan schieten. De camera is namelijk de afgelopen twee dagen thuis gebleven zodat we optimaal van Vegas konden genieten. We lopen de strip af tot de Flamingo en willen dan weer een van de laatste Monorails terug pakken aangezien we volledig gesloopt zijn en de Strip een slordige 4 mile lang is. En dat is alleen nog maar het stukje wat wij elke keer heen en weer gelopen hebben. De totale strip is maar liefst 10 mile.
Na weer een wandeling van 5 minuten door de Imperial Palace komen we aan bij een dicht station en besluiten deze teleurstelling maar weg te drinken met een Margarita van Margaritaville. Damn, ook deze toko is al dicht. Vegas, are u kiddin' me? Gelukkig zit onze vaste slijterij een paar blokken verder dus scoren we daar weer een Heineken en een Jack Cola. We mengen ons vervolgens in de 'just turned 21 crowd' die volledig lam is en er nu al niks meer van snapt. En daar hebben we ook Winnie de Pooh weer. Volgens mij heeft hij vandaag ook weer zn AA meeting geskipped....
Finally, daar is de ingang van ons hotel weer. We filmen de trip nog even voor jullie die we elke dag moeten maken voordat we bij de lift zijn aangekomen, een wandeling van 5 minuten. Dat is ook niet gek, op een drukke dag verblijven hier 35000 mensen en dat zijn alleen de gasten van dit hotel! Thank God, ons kingsize bed is in zicht. Time to say goodnight to the city that never sleeps!

• 09 Juni 2012 - 07:40

Esra:

Hahaha ik ga echt helemaal out om jullie verslagen, supertof! Enne.. You should buy those Loubs ;)